Търсене в този блог

петък, 23 декември 2016 г.

Сладките от ,,Билла"

Скъпи дядо Коледа
Аз съм от хората ,които всяка година ти правят сладки. Но аз съм и от хората,които като опекат нещо,го изяждат,още преди да е изстинало. Така че затова,като дойдеш вкъщи в коледната нощ обикновено намираш само чаша соево мляко.... И така правя си сладки,ям ги и ми се лепят. Винаги. По всякакви поводи и навсякъде. Природата не е честна :((( Освен това ми се лепят и всички видове недоразумения. Още от малка.
  Цяла година в яслата си живеех с дребното недоразумение,че камъните стават за ядене. Мислех си,че са черни,защото са изгорели. Точно като сладките на тате. Той често ми правеше. Спря след един лек инцидент. Един ден той позабрави сладките във фурната. Позабрави ги за дванайсет часа. Кухнята се задими. Където има дим,има и огън са казали хората. Е,и при нас имаше. Едва ли някое друго дете може да се похвали,че баща му по наполеонки и боси крака е гасил пожар. Та разказвах ти за недоразуменията дядо Коледа. Когато бях на пет,в детската градина казаха ,че са те викнали за коледното тържество. Ама се бяха объркали. Аз веднага познах,че е станало недоразумение. Вместо да дойдеш ти,дойде майсторът чичо Мирчо с бяла брада и червен чорапогащник(мъжки).
   Колкото по-голяма пораствах,по-големи недоразумения започнаха да ми се лепят. С училището. С приятелките.С гаджетата на приятелките. С родителите ми . С брака им.. С развода им. .....С тате.
  С тате. Вече съм на седемнадесет дядо Коледа. На седемнадесет хиляди километра от него. От тате. Хиляди километри недоразумения. Преди малко те излъгах... Дядо Коледа,той не спря да ми прави сладки,защото подпали кухнята. Той спря,защото реши да избяга. Да избяга от мен,от мама.
   Знаеш ли ,дядо Коледа,ако направя сладки ще ги изям,няма да мога да им устоя,затова купих от ,,Билла''. Много искам да ги изпратя на тате,но няма как. Той е прекалено далече.
   Когато бях на две,си пожелах за Коледа интерактивно коте-Теди. На пет поисках истинско коте.Сега ,когато самата аз съм едно ,,малко коте'', не искам нищо котешко за Коледа. Искам да занесеш сладките на тате,дядо Коледа. Ще избера по-изгорели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар